Feveran ve MOOD/group Türk markalarını dünyaya taşıyacak
İki ajans arasındaki işbirliği kapsamında; Başta Avrupa ve Orta Doğu olmak üzere global PR, dijital reklam, performans pazarlaması ve kreatif kampanyalar ile Türk markalarının dünya sağlık turizminde söz sahibi olması ve Türkiye’nin pazar payını artırması için çalışmalar yapılacaktır.
Feveran ve 30 milyon TL’lik reklam bütçesiyle sağlık alanında Türkiye’nin en büyük reklam ajanslarından biri olan MOOD/group reklam ajansı, sağlık turizminin gelişmesine katkı sağlamak için güçlerini birleştirdi. İki acentenin hizmet entegrasyonu ile oluşan iş birliği kapsamında; Türkiye’nin sağlık sektörünün kalitesini tüm dünyaya anlatmak ve sağlık turizmine ivme kazandırmak için çalışmalar yapılacak. Bu çalışmanın amacı, sağlık turizmi bölümünde Türk markalarının bilinirliğini artırmak ve sağlık hizmeti alacak hastaların daha hızlı seyahat kararı vermelerini sağlayacak projeler geliştirmektir.
“Markaların küresel itibarını artıracağız”
Türkiye’nin konumu, sağlık teknolojileri ve eğitimli sağlık çalışanları sayesinde sağlık turizmine olan ilginin her yıl yüzde 30’un üzerinde arttığını söyleyen Feveran Ajans Lideri ve Kurucusu Ali Kahraman, bu alanda MOOD/group ile çalışarak şubenin büyümesine ses getiren global projelere katkı sağlamaya başlamıştır. imzalayacaklarını söyledi. Feveran’ın dünyanın en büyük bağımsız irtibat teşkilatı ağlarından biri olan Uluslararası Halkla İlişkiler Ağı’nın (IPRN) üyesi olduğunu belirten Kahraman, şöyle konuştu: “40 farklı ülke ve 100 ilde 50’ye yakın temsilcimiz ile son derece prestijli bir sektör ağının üyesi olarak kazandığımız güç ve yetkinlikle sağlık markalarına global PR hizmetleri sunacağız. Buradaki amacımız sağlık turizmi alanında markaların itibarını artırmak, yabancı hastaların Türkiye’de tedavi olma kararını daha hızlı ve kolay verebilmelerini sağlamak ve ülkemizde sağlık turizminin gelişmesine doğrudan katkı sağlamaktır.dedi.
”Türkiye medikal turizmde ilk 5 içinde olacak”
MODD/group Reklam Ajansı Lideri ve Kurucusu Cem Has, dijital pazarlamada 30 milyonluk bütçeyle sağlık sektörüne hizmet veren en büyük ajans olduklarını, bu nedenle dünyanın her yerinden hastaların ne istediğini tam olarak bildiğimizi belirtiyor. Acente olarak sağlık turizmi alanında üst düzey bir deneyime ulaştıklarının bilgisini veren Has, Türkiye’nin orta vadede özellikle medikal turizmde dünyanın ilk 5 destinasyonu arasına girmeyi hedeflediğini hatırlattı. Cem Has, sektörün bu yıl ivme kazandığını ve 2023’ün ilk çeyreğinde 411 bin 490 kişinin sağlık turizmi için Türkiye’ye giriş yaptığını belirtti. Türkiye’nin dünyanın en çok aranan sağlık turizmi destinasyonlarından biri olduğuna dikkat çeken Has, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bunun en değerli nedenlerinden biri Türkiye’nin sağladığı yüzde 50-60 tasarruftur. Türkiye’ye gelen turistlerin en çok tercih ettiği branşların saç ekimi, estetik, kalp cerrahisi, ortopedi, onkoloji ve tüp bebek tedavisi olduğunu görüyoruz. MODD/group Reklam Ajansı olarak sağlık alanındaki uzmanlığımızı Feveran’ın Türkiye’de ve dünyada sağladığı PR hizmeti ile birleştirerek Türkiye’nin sağlık turizmindeki konumunu güçlendirmeyi hedefliyoruz.
Rakamlarla Sağlık Turizmi
*2023’ün ilk çeyreğinde gelen hasta sayısı 411 bin 490 kişi oldu.
* Gelen hasta sayısı son altı yılda dört katına çıktı.
* 2023 yılında sağlık turizminde 2 milyon kişi hedefleniyor.
* Küresel sağlık turizmi pazarı 100 milyar dolara ulaştı.
* Medikal turizmde Türkiye’nin orta vadeli hedefi ilk beş içinde yer almaktır.
* Medikal turizmde Türkiye fiyatları kıyaslandığında yüzde 50-60 tasarruf sağlıyor.
* Türkiye’ye gelen hasta profilinin yüzde 70’ini Avrupalı, yüzde 30’unu Ortadoğulu ziyaretçiler oluşturuyor.
* 2022 yılında saç ekimi, estetik, diş hekimliği ve genel sağlık alanlarında 4 milyar dolar gelir elde edildi.